Atnaujinta: 2025 m. gegužės 25 d.
Mūsų tikslas – kad liktumėte patenkinti savo pirkiniu. Jei taip nenutiko, visada galite pasinaudoti teisėmis, kurias Jums suteikia įstatymai bei mūsų vidinė grąžinimo tvarka.
1. Grąžinimo sąlygos
Pagal Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymą, turite teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti prekę, nenurodydami priežasties.
Norėdami grąžinti prekę, prašome apie tai pranešti el. paštu labas@bambizas.lt, nurodydami užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį (nebūtina, bet padeda mums tobulėti). Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, originalioje pakuotėje.
Prekę grąžinate savo sąskaita, nebent ji buvo brokuota ar gavote ne tą, ką užsakėte. Gavę grąžinimą ir įsitikinę, kad prekė atitinka grąžinimo sąlygas, pinigus pervesime per 14 dienų ta pačia mokėjimo priemone, kuria buvo atliktas pirkimas.
2. Prekės, kurios negrąžinamos
Pagal galiojančius teisės aktus, negalime priimti atgal prekių, kurios buvo pagamintos pagal individualų užsakymą ar aiškiai pritaikytos konkrečiam pirkėjui. Tai apima personalizuotas prekes, kurios buvo pakeistos pagal Jūsų pateiktą informaciją (pvz., vardas, nuotrauka, vaiko amžius ar kita).
Tokios prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos tik tada, jei jos yra nekokybiškos arba gautos su defektais.
3. Brokuotos arba netinkamos prekės
Jei gavote nekokybišką, sugadintą ar ne tą prekę, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu [kontaktinis@elpastas.lt] ir pridėkite nuotrauką su defektu. Tokiu atveju visas siuntimo išlaidas padengsime mes, o Jums bus pasiūlytas keitimas, taisymas arba pilnas pinigų grąžinimas.
4. Keitimas
Jei norite prekę pakeisti kita, pirmiausia atlikite grąžinimą pagal nustatytą tvarką, o tuomet pateikite naują užsakymą pasirinktam produktui. Prekių keitimo galimybės priklauso nuo likučių sandėlyje.
5. Kaip grąžinti prekę?
Parašykite mums el. paštu [kontaktinis@elpastas.lt], nurodydami užsakymo numerį ir pageidavimą grąžinti ar pakeisti prekę.
Supakuokite prekę taip, kad ji būtų saugi transportavimo metu.
Siųskite grąžinimą pasirinktu būdu į mūsų nurodytą adresą (jis bus pateiktas el. paštu).
Pinigus grąžinsime ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžintos prekės gavimo, jei ji atitinka sąlygas.
6. Ginčų sprendimas
Jeigu tarp pirkėjo ir pardavėjo kyla ginčas, kuris nepavyksta išspręsti abipusiu susitarimu, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT): www.vvtat.lt arba naudotis Europos elektronine ginčų sprendimo platforma (ODR): https://ec.europa.eu/consumers/odr
7. Kontaktai
Jei turite klausimų dėl grąžinimo – kreipkitės el. paštu labas@bambizas.lt. Atsakysime kaip įmanoma greičiau ir padėsime rasti geriausią sprendimą.
Ačiū, kad perkate pas mus ir pasitikite mūsų darbu.


